Keylane
Bij Unifiedpost zijn we verheugd om onze samenwerking met Keylane aan te kondigen, een toonaangevende Europese leverancier van zeer configureerbare, klantgerichte SaaS-platforms voor de verzekerings- en pensioensector. Deze samenwerking zal de manier optimaliseren waarop verzekerings- en pensioenaanbieders hun gegevens, communicatie en transacties beheren.
Meer informatie aanvragenOver Keylane
Keylane is toonaangevend op het gebied van innovatie in de verzekerings- en pensioensector. Keylane heeft zijn hoofdkantoor in Utrecht en een toegewijd team van meer dan 675 experts. Het bedrijf bedient meer dan 225 verzekerings- en pensioenbedrijven in heel Europa, waaronder Nederland, België, Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zwitserland en de Nederlandse Antillen.
Waarom Keylane?
Keylane's missie is om verzekerings- en pensioenaanbieders in staat te stellen te evalueren door middel van technologie, en ze bereiken dit door middel van drie belangrijke verplichtingen:
Meer en meer bedrijven beseffen dat de SaaS-oplossingen van Keylane het antwoord zijn op het verzekeren van voortdurende groei en toekomstig succes in een onvoorspelbare wereld. Keylane bouwt betere oplossingen voor een adaptieve toekomst, en deze samenwerking met Unifiedpost is een bewijs van hun toewijding aan innovatie.
De bijdrage van Unifiedpost
Wij bij Unifiedpost spelen een rol in dit partnerschap door een reeks oplossingen aan te bieden die ontworpen zijn om de gegevens die door de systemen van Keylane gegenereerd worden, te verwerken en te formatteren en om te zetten in duidelijke en conforme digitale documenten.
Met onze oplossing "Design & Compose" kunnen klanten van Keylane moeiteloos documenten personaliseren en beheren. Het bevat componenten zoals Design Studio, Resource Promotion en Compose Service, waarmee gebruikers hun communicatiematerialen op maat kunnen maken, merkconsistentie kunnen behouden en tijd en kosten kunnen besparen, allemaal zonder afhankelijk te zijn van IT-teams. Deze oplossing optimaliseert communicatieprocessen, waardoor het een waardevolle aanwinst is voor bedrijven die concurrerend willen blijven in het huidige digitale landschap.
"Channel" is een oplossing die een revolutie teweegbrengt in Order-to-Cash-processen. Het stroomlijnt elektronische uitgaande documenten en gegevens en biedt voordelen zoals moeiteloze e-facturatie, tijd- en kostenbesparingen, naadloze integratie in netwerken en tax compliance in meer dan 60 landen. Channel automatiseert taken en verbetert het hele uitgaande proces, wat leidt tot efficiëntieverbeteringen, een betere cashflow en klanttevredenheid. Daarnaast biedt het diensten zoals sjabloonontwerp en digitale betaalknoppen voor verbeterde documenten.
Onze oplossing voor online betalingen vereenvoudigt de acceptatie van online betalingen met één enkele klik. Door betaalknoppen op verkoopfacturen te plaatsen, verbeteren bedrijven de betaalervaring voor klanten, verhogen ze de conversieratio's en tonen ze hun inzet voor een naadloze klantervaring. Dit leidt tot een efficiënter cashflowbeheer en versnelde betalingscycli. De oplossing maakt gebruik van slimme digitale betalingen, vereenvoudigt transacties en biedt verschillende online betaalmethoden voor een verbeterde betaalervaring.
Meer informatie
Als u vragen heeft of meer informatie wilt, vul dan dit formulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!