Welkom op de website van Unifiedpost Group! Wij en derden gebruiken cookies op onze websites. Wij gebruiken ze om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en onze marketingactiviteiten te ondersteunen. U kunt meer lezen over onze cookies en uw voorkeuren wijzigen door te klikken op 'Mijn instellingen wijzigen'. Door op 'Alle cookies accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons Privacy cookiebeleid.
Inkoopfacturen

Onboarden van leveranciers

Bij Unifiedpost begrijpen we het belang van efficiënt inkoopfactuurbeheer. Daarom bieden wij uitgebreide onboardingdiensten voor leveranciers aan om uw facturatieproces te optimaliseren. Op deze pagina bekijken we de belangrijkste onderdelen van onze Supplier Onboarding-oplossing en hoe uw organisatie hiervan kan profiteren.

Contacteer ons
Inkoopfacturen - vrouw die een hand schudt
Gestroomlijnd factuurproces

De onboarding van leveranciers vergemakkelijkt de overstap naar elektronische facturatie, stroomlijnt het proces, vermindert fouten, versnelt de aflevering en verhoogt de efficiëntie.

Kostenbesparingen

De onboarding van leveranciers digitaliseert de facturatie, waardoor de kosten voor papieren facturen (bijv. afdrukken, portkosten, opslagkosten) dalen en het handmatige werk tot een minimum wordt beperkt.

Verbeterde nauwkeurigheid en naleving

Het onboarden van leveranciers dwingt gestandaardiseerde factureringsprocedures af, verbetert de nauwkeurigheid van gegevens, vermindert fouten, zorgt voor naleving van de regelgeving en minimaliseert betalingsachterstanden of geschillen.

Versterkte relaties met leveranciers

Supplier onboarding verbetert de relaties met leveranciers door middel van effectieve communicatie, samenwerking en ondersteuning. Dit resulteert in snellere betalingen en een collaboratieve bedrijfsomgeving.

Ontdek

Soepele overgang naar e-facturatie met
onze onboarding service voor leveranciers

Onze onboardingdienst voor leveranciers richt zich op het opleiden, informeren en ondersteunen van uw leveranciers bij de overgang naar e-facturatie. Door met uw leveranciers samen te werken, vergemakkelijken wij de overstap naar elektronische facturen en zorgen wij voor een naadloze integratie in uw systeem. Wij houden rekening met factoren zoals bestaande factureringskanalen en voorkeuren van leveranciers om het onboardingproces zo moeiteloos mogelijk te laten verlopen.

Meer informatie

Hoe werkt het?

Ons onboardingproces voor leveranciers is ontworpen om eenvoudig en efficiënt te zijn, zodat u moeiteloos kunt overschakelen naar elektronische facturering.

Optimaliseer uw inkoopfactuurproces

Klaar om uw inkoopfactuurproces te optimaliseren via onboarding van leveranciers? Neem vandaag nog contact met ons op voor een afspraak en ontdek hoe onze oplossing uw organisatie kan helpen.

Contacteer ons
Deze oplossing maakt deel uit van onze Collect propositie

Collect

Met Collect kunnen bedrijven hun volledige Procure-to-Pay-proces naadloos beheren, inclusief het ontvangen van facturen van elke channel. Door 'Facturen ontvangen van om het even welke channel' in Collect te integreren, kunnen bedrijven een uniforme en gestroomlijnde aanpak van factuurbeheer ervaren. Profiteer van geavanceerde automatisering, nauwkeurige gegevensverwerking en gecentraliseerde financiële controle, allemaal binnen het krachtige kader van onze Collect oplossing.

Meer informatie
Oplossingen

Ontdek onze andere oplossingen voor inkoopfacturen

Vertel ons wat uw bedrijf nodig heeft en wij vinden de perfecte oplossing

Contacteer ons