Welkom op de website van Unifiedpost Group! Wij en derden gebruiken cookies op onze websites. Wij gebruiken ze om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en onze marketingactiviteiten te ondersteunen. U kunt meer lezen over onze cookies en uw voorkeuren wijzigen door te klikken op 'Mijn instellingen wijzigen'. Door op 'Alle cookies accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons Privacy cookiebeleid.
Nieuws

Unifiedpost Group en Facturis op apps voor financiën 26 september

Op 26 september 2017 zal Unifiedpost aanwezig zijn op apps for finance. Ontdek de details van het evenement en wie er aanwezig zal zijn.

Klaar voor jouw oplossing op maat?
Contacteer ons

Unifiedpost, opgericht in 2000, begon als een platform voor documentbeheer en heeft in de loop der jaren verschillende bedrijven overgenomen om het bedrijf te creëren dat we nu zijn. Er werken 200 mensen in heel Europa aan een BPaaS-platform (Business Process as a Service) op basis van de basiscomponenten: document, betaling en identiteit, dat kan worden uitgebreid met verschillende toepassingen om onze klanten te ondersteunen bij het upgraden van hun bedrijfsprocessen. Unifiedpost helpt kleine, middelgrote en grote bedrijven om zich te concentreren op wat ze het beste kunnen - hun bedrijf uitbreiden! De oplossingen van Unifiedpost voor betalingen en cashmanagement bieden bijvoorbeeld diensten aan meer dan 300 klanten in een groot aantal markten.

Samengevat: met onze one-stop-shop oplossing is het mogelijk om uw bedrijfsprocessen volledig te stroomlijnen met op maat gemaakte of uitbreidbare oplossingen. Dat is wat Unifiedpost uniek maakt als FinTech-bedrijf. In de loop der jaren hebben we met succes verschillende zakelijke klanten en gemeenschappen bediend. Om er een paar uit te lichten: Facturis, InterimSign, Assuralia en Thomson Reuters.

Facturis

De klantcase van Unifiedpost is Facturis, partner van Unifiedpost dat een online platform aanbiedt dat Nederlandse kleine en middelgrote ondernemingen helpt om hun financiële situatie te optimaliseren.

Het basisvoorstel van Facturis stelt bedrijven in staat om de afhandeling van papieren en digitale facturen uit te besteden in combinatie met betaaldiensten. De bedrijven blijven verantwoordelijk voor het proces, maar de operationele activiteiten worden volledig ondersteund door Facturis en geïntegreerd met andere relevante processen (bijv. boekhouding). Daarnaast biedt Facturis Business Improving Services zoals:

  • Real-time inzicht in de gefactureerde, betaalde en openstaande facturen
  • Geïntegreerd debiteuren- en kredietbeheer
  • Kredietverzekering

Deze diensten spelen een belangrijke rol bij het stroomlijnen van processen en helpen bedrijven om risico's en de behoefte aan werkkapitaal te verminderen, kosten verder te verlagen en beter inzicht te krijgen in hun financiële situatie. Samen met Rabobank biedt Facturis toegang tot een flexibele werkkapitaalfaciliteit voor de KMO-markt, Factuurkrediet.

Vertel ons wat uw bedrijf nodig heeft en wij vinden de perfecte oplossing

Contacteer ons