Welkom op de website van Unifiedpost Group! Wij en derden gebruiken cookies op onze websites. Wij gebruiken ze om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en onze marketingactiviteiten te ondersteunen. U kunt meer lezen over onze cookies en uw voorkeuren wijzigen door te klikken op 'Mijn instellingen wijzigen'. Door op 'Alle cookies accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons Privacy cookiebeleid.
Nieuws

Unifiedpost Group breidt zakelijk platform Billtobox uit met betaalfunctionaliteit

Billtobox combineert nu facturen en betalingen in één platform, gecreëerd als een alles-in-één oplossing voor KMO's.

Klaar voor jouw oplossing op maat?
Contacteer ons

Een van de toonaangevende FinTech-bedrijven in Europa, Unifiedpost Group, stelt kleine en middelgrote ondernemingen die hun Billtobox platform om te beginnen met het betalen en ontvangen van betalingen binnen het platform.

"Om administratieve en financiële processen eenvoudiger en slimmer te maken, zullen Billtobox klanten nu facturatie, digitale archivering van documenten, boekhouding en betalingen in één enkel platform kunnen beheren," aldus Arthur Paijens, CEO van Unifiedpost Payments. Arthur Paijens, CEO van Unifiedpost Payments.

Vanaf vandaag kunnen KMO's die het Billtobox platform van Unifiedpost Group gebruiken,kiezen voor een dienst waarmee ze betalingen binnen het platform kunnen beheren. Na de recente implementatie van de PSD2-richtlijn kan Unifiedpost Group, via haar gelicentieerde betalingsinstelling Unifiedpost Payments, Billtobox klanten betalingsoplossingen aanbieden binnen het Billtobox platform zonder de directe tussenkomst van een bank. Billtobox is een digitaal platform waarmee KMO's facturen en andere documenten kunnen beheren en eenvoudig kunnen delen met hun accountant.

Klanten kunnen nu niet alleen digitale documentarchieven, facturatie en andere boekhoudprocessen beheren, maar ook betalen en betaald worden en alle onbetaalde facturen in beide richtingen volgen. De tool biedt 100% geautomatiseerde reconciliatie op basis van realtime informatie en zorgt ervoor dat KMO's 24/7 uitstaande facturen kunnen bijhouden, waardoor ze direct inzicht krijgen in hun werkkapitaalpositie.

Unifiedpost biedt al sinds 2016 betalingen aan, maar heeft nu voor het eerst betalingen samengebracht met andere tools binnen hun productassortiment voor KMO's. Deze unieke combinatie van betalingen, documenten, identiteit en facturatie ondersteunt de digitalisering van de volledige financiële en administratieve waardeketen, vooral voor kmo's.

"Door betalingen in Billtobox mogelijk te maken, zetten we onze missie voort om administratieve en financiële processen eenvoudig en slim te maken voor ondernemers. We willen de Billtobox ervaring nog beter maken voor onze kmo-klanten en blijven innoveren." Legde Arthur Paijens, Unifiedpost Payments CEO, uit.

Efficiëntie, snelheid en gemoedsrust

De nieuwe functionaliteit biedt bedrijven aanzienlijke voordelen. Om te beginnen schat de Europese Commissie een potentieel jaarlijks voordeel van 40 miljard euro als alle Europese bedrijven e-facturen zouden gaan gebruiken. Bovendien worden digitale facturen aanzienlijk sneller betaald dan papieren facturen. Door de betaling direct binnen het platform aan te bieden, zal dit proces nog sneller verlopen.

"De meeste bedrijven betalen facturen nog steeds één voor één. Door gebruikers toe te staan om meerdere facturen tegelijk te betalen, wordt dit proces drastisch versneld. De tool opent ook een breed scala aan extra diensten, zoals meldingen die de gebruiker vertellen welke facturen bijna over hun vervaldatum heen zijn," voegt Arthur Paijens toe.

Covid-19 als katalysator voor digitale transformatie

In alle aspecten van de maatschappij volgen digitale transformaties en innovaties elkaar snel op. De wereld van boekhouding en facturering vormt hierop geen uitzondering: steeds meer bedrijven maken gebruik van digitale facturering en documentverwerking om financiële en administratieve processen te vergemakkelijken. In de afgelopen maanden merkte Unifiedpost Group een piek in het aantal nieuw aangemaakte accounts op hun Billtobox platform.

"Nu meer mensen thuiswerken tijdens de Covid-19 pandemie, lijken steeds meer bedrijven de voordelen in te zien van het digitaliseren van administratieve en financiële taken. Als gevolg hiervan neemt het aantal nieuwe accounts dat wordt aangemaakt snel toe," concludeerde de heer Paijens.

Waarschuwing voor toekomstige verklaringen: De hierin opgenomen verklaringen kunnen voorspellingen, toekomstverwachtingen, meningen en andere toekomstgerichte verklaringen bevatten met betrekking tot de verwachte verdere prestaties van Unifiedpost Group op de markten waarop het actief is. Dergelijke toekomstgerichte verklaringen zijn gebaseerd op de huidige inzichten en aannames van het management met betrekking tot toekomstige gebeurtenissen. Ze omvatten natuurlijk bekende en onbekende risico's, onzekerheden en andere factoren, die gerechtvaardigd lijken op het moment dat de verklaringen worden afgelegd, maar die mogelijk onjuist blijken te zijn. De werkelijke resultaten, prestaties of gebeurtenissen kunnen wezenlijk verschillen van de resultaten, prestaties of gebeurtenissen die in dergelijke toekomstgerichte verklaringen worden uitgedrukt of geïmpliceerd. Behalve indien vereist door de toepasselijke wetgeving, neemt Unifiedpost Group geen verplichting op zich om toekomstgerichte verklaringen in dit persbericht bij te werken, te verduidelijken of te verbeteren in het licht van nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of andere elementen en kan daarvoor niet aansprakelijk worden gesteld. De lezer wordt gewaarschuwd niet overmatig te vertrouwen op toekomstgerichte verklaringen.

Vertel ons wat uw bedrijf nodig heeft en wij vinden de perfecte oplossing

Contacteer ons